رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: شب قدر شب نزول برکات است و خداوند به‌واسطه ولایت حضرت علی (ع) دین خود را کامل و نعمت را بر مردم تمام کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۷۰۱
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده در مراسم احیای شب قدر ۲۱ ماه رمضان در جمع عزاداران شهرک سازمانی این منطقه به اهمیت شب‌های قدر پرداخت و اظهار کرد: باید شاکر باشیم که توانستیم امسال هم از ثواب و ارزش‌های این شب‌های گران‌قدر بهره‌مند شویم.

 وی شب‌های قدر را شب‌های بیداری دل، قلب و فکر و شب‌های ارتباط بیشتر با قرآن و اهل‌بیت (ع) دانست و افزود: در لیالی قدر همه امور باارزش و سرنوشت‌ساز تفکیک می‌شود و شب‌های قدر فرصت مناسبی برای بخشش، توبه، استغفار و اوج ضیافت الهی است.

 عدیده با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه رحمت و غفران الهی است، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان عظمت و گستردگی رحمت بی‌پایان خداوند شامل بندگانش می‌شود که ماندگارترین و مهم‌ترین مسئله به‌دست‌آوردن تقوای الهی است.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، شب قدر را فرصتی بسیار ارزنده و مغتنم دانست و خاطرنشان کرد: شب‌های قدر اوج معنویت ماه مبارک رمضان و شب نزول برکات است.

 این مراسم با قرائت قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی، برگزاری اعمال شب‌های قدر و سخنرانی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار